Hat mir sehr geholfen mit meiner Erkältung als mit anderen Produkten konnte nicht ich ihn heilen. Use preferably in the evening before going to bed. *. also I smeared some drops on the neck to soothe the pains from neck. Oktober wird dem heiligen Franziskus von Assisi gedacht. 31 oil a little different from what I had previously purchased, the smell less strong compared to what I had I, which was another brand. Die Ware war wie immer hervorragend, die Lieferung schnell und unkompliziert, Preis... Sehr schnelles und faires Miteinander Danke, Alles bestens Wäre wie beschrieben war sehr gut verpackt und sehr schnelle Lieferung. I have heard a lot about 31 oil and finally got a chance to use it; I find it complies with the description given. Profumo contemporaneamente intenso e delicato. RISPOSTA DI MATTEO DI HOLYART: Ci dispiace molto per questo inconveniente, possiamo senz'altro inviare subito un'altra confezione in garanzia! wie immer. ho indicato tre stelle solo perche' devo ancora mettere alla prova l'efficacia del prodotto.Devo dire che i tempi di consegna sono ottimi.Grazie, Good morning! Ottimo prodotto, e ottimo e rapido il servizio di consegna, sito stupendo lo consiglio a tutti per fare splendidi e utili regali o anche per coccolare se stessi. The items arrived with no problem and in a timely manner. Davvero grazie. Le sue proprietà fortemente balsamiche e aromatiche donano, cospargendo poche gocce sulle tempie e sulla fronte, una forte sensazione di freschezza che allieva ed "ovatta" l'emicrania, creando un generale senso di sollievo. non ho ancora provato l'articolo ma sono soddisfatta dei tempi e delle modalità di spedizione, I haven't tried the article but I am satisfied with the timing and the delivery mode. Good fragrance, ideal for massages. Ottimo! Ho fatto bella figura e sono stata utile. Die Geschwindigkeit war atemberaubend. La spedizione è stata veloce e ben confezionata ; la ditta pertanto è da considerarsi seria e precisa ; Un prodotto ottimo. Ritengo l'olio 31 dei monaci, rispondente alle caratteristiche riportate al contrario di altri che hanno concentrazioni inferiori. Relieves pain better than all those pomades. Very often eliminate them altogether after a light massage. I am delighted with my order of St. Benedict Crucifixes with lucite base. Ich habe die Nutzungsbedingungen Quest'olio è ricavato esclusivamente dagli uliveti coltivati dai monaci camaldolesi. Prodotto consigliato! I've done a stash for the whole family.Excellent in every way, I find it great for limb aches and to heat muscles and tendons. Da più di 15 anni selezioniamo e recapitiamo direttamente a casa vostra i prodotti dei monaci e delle monache, in modo semplice, veloce e sicuro. olio eccezionale, non potrei più farne a meno, lo acquisto regolarmente, exceptional oil, I could no longer do without it, I buy it regularly. -Very accurate Acquisto azzeccato, It's the first time I make use of this oil, I've heard good things so I wanted to buy, I have to say that for steam and decontracting massage the back did me good, then gives off a strong smell very pleasant balsamic in my opinion! Continuerò ad usare questo olio! Yummy as always, the only problem is the eyedropper jamming, but otherwise it's great! Pleasant fragrance. Sehr netter Kontakt, Rückfragen werden schnellstens beantwortet und die Produkte sind wirklich... Sehr schöne Konsole, alles perfekt. Ottimo olio essenziale estremamente versatile e utile per la respirazione e per i suffumigi. After a long time I have found on the market this product, I had used in the past. Can't help it! tutto come promesso, velocissimi, molto soddisfatto.non so cosa altro dirvi per raggiungere i 70 caratteri richiesti. Il prodotto lo trovo molto buono e devo dire che anche il prezzo è buono rispetto alla concorrenza. Highly recommended. Consigliato, Unschlagbare Öl für Massage. Olio sì, 31 erbe forse, aromatico NO. Figuren sind gut...aber sitzend 8cm ist nicht gleich stehend 8cm. With the camaldolese monks is not mistaken. Camaldoli Japanese oil is very useful during the winter season to relax muscles, while some drops of Japanese oil in a bowl containing hot water can help against cold and sore throat. Camaldoli Japanese Oil is a versatile, precious product which can be used as a natural remedy to treat various problems such as stiff neck and infections of the respiratory tracts, throat and teeth. Great product as always, in a couple of days of applications sorted us out a copious cold. I confirm the valuable benefits. The packaging is ok. e' un prodotto veramente ottimo per tantissimi bisogni fisici.dal raffreddore al mal di testa ai dolori articolari.ottimo anche per deodorare l'ambiente.e per gli sportivi che praticano sport all'aperto,poche gocce frizionate sulle gambe,donano un piacevole calore. Excellent natural product recommended for various therapeutic uses; especially for getting an effective breathing. Puntualissima la spedizione. Very effective. Great quality product at an affordable price. L'ho usato per spalmarlo sulla schiena di mia mamma che ha avuto un forte dolore. I was delighted with my order from Holy Art. Not tested yet but I've given five stars on trust, because I bought other oils of camaldolese monks and are all super! JavaScript sembra essere disabilitato nel tuo browser. Fast shipping: arrived from a day from ordering. Magical, massage it on the sore warms and relieves pain in the third application was gone. Ottimo prodotto,spedizione celere,imballaggio accurato e ottimo feedback con il produttore, Great product, expedited shipping, packaging accuracy and excellent feedback with the manufacturer. Besonders entgegenkommend. Manuela L. Facilità estrema per l'ordine sul sito. sono soddisfatta della qualità, del buon rapporto con il prezzo e della velocità con cui mi è stato spedito. prendete un asciugamano e usatelo come tenda per respirare sia con la bocca che con il naso i vapori di questa miscela. Recommended to all. L'ho trovato molto indicato per liberare il naso in caso di raffreddore. Thanks again and see you soon, Olio buonissimo e molto veloci nella spedizione. Schönes Sortiment, gutes Preis-Leistungsverhältnis, perfekte Abwicklung, gerne bei Bedarf wieder. Recommended. Conservare in luogo fresco e asciutto, al riparo dalla luce solare. Recommended product! Buona giornata, I bought this oil 31 and I found valid, rilassatne, good scent; I ask the resposnabili of holyart to integrate the products of camaldoli (if possible) with the laurus (digestive a bont/efficacia infinita) regards, Roberto. Spedizione veloce come sempre, Excellent oil used to massage, perfect. Prodotto buono, Lo uso da diversi anni. Japanese essential Oil (30 ml), Camaldoli, Log in to add this item to your Wish List. molto soddisfatto! Chatten sie mit uns, wir stehen Ihnen gerne zur Verfügung. Consigliatissimo! ottimo prodotto qualita e sicuramente una cura per tutti i malanni raffreddore tosse sinusite basta spalmarlo , provate, excellent product quality and certainly a cure for all ills colds sinus cough just apply, try. Excellent quality price! I had heard of this oil with a thousand properties and I wanted to buy it ... excellent balsamic scent, to try! Camaldoli Aromatic 31 Herbs essential oil is a natural, herbal formulation prepared by the monks following an ancient recipe. Alles passt! Molto bene anche nei deumidificatori per risanare l’aria. positive as all the reviews I've read, even my wife remembers that his mother used it for her when she was a child. I use it in the aroma diffuser. ottimo ,consiglio! Tempi di consegna molto brevi. I thank Holyart, Imballo perfetto accuratissimo, arrivato prima del previsto, e' proprio come lo si vede sul sito, nessun problema per le ordinazioni, Holyart numero 1 grazieeeeeeeeeeeeee ;), Perfect packaging very accurate, arrived earlier than expected, and 'just as you can see on the site, no problem for orders, Holyart number 1 grazieeeeeeeeeeeeee;), Ottimo prodotto. Ottimo per disturbi respiratori, da usare nei suffumigi, e per i dolori frizionando le parti interessate, Great for respiratory ailments, from use on suffumigations and the pains rubbing stakeholders. Careful packaging. Anche il profumo è davvero gradevole. Imballaggio molto ben curato. L'ho consiglioato e lo consiglio ad amici e conoscenti.Grazie. I love it!!! Kostenloser Versand aller Artikel unseres Online-Shops mit Holyart-Premium. Envoi rapide. E' possibile avere una tabella degli usi ed effetti del prodotto? Orange, pine, Eucalyptus, Tropical Verbena, Bitter orange, Lemon, Scots pine, Pinus mugo, Fennel, Peppermint, Wild mint, Tangerine, Thyme, Melaleuca, Cinnamon, Lemon balm, Rosemary, Juniper, Eucalyptus, Corymbia citriodora, Bergamot, Syzygium aromaticum, Lavender, Patchouli, Musk, Sage, Menthol, Ceylon cinnamon. The benefit will be immediate and you won't need to use other medicines or products that are dangerous for your health. With every order of 59€ or more, a FREE GIFT included: The statue of St Francis and a wooden rosary. Prodotto molto gradevole, profumo delicato ma durevole, io lo uso nel diffusore e per i suffamigi. Ottimo anche per i massaggi, I used it on a sprain, he eased the pain considerably The product arrived on time and perfectly intact. Möchten Sie die besten Angebote von Holyart bekommen? Gutes, preiswerte Angebote. Schnelle Lieferung über die Ländergrenzen hinweg und gut verpackt. non ho ancora provato il prodotto, credo sia ottimo, la consegna è stata rapida,grazie angela, I have not tried the product yet, I think it is excellent, the delivery was quick, thanks Angela, ottimo!!! Spedizione veloce e puntuale in 24 ore dopo avere effettuato l'ordine. Shipping right on time. perfetto per i sintomi del raffreddore. Advice. Ne avevo sentito parlare e ne sono rimasto piacevolmente colpito dal profumo (soprattutto per chi è raffreddato come me). the packaging been maintained properly. Molito e confezionato in via Vespucci 6, Castelletto di Brenzone (VR). Imballo accurato, Great product. Prodotto indispensabile,non dovrebbe mancare mai..lo usiamo come colluttorio diluito in acqua; puro,qualche goccia,tiene lontano il mal di testa,se frizionato sulle tempie...e mi aiuta anche a alleviare il dolore della cervicale..stupefacente!!! Bruno C. I haven't tried it yet, but I don't think just having bad surprises! Fast delivery and great product! Also useful in the radiator humidifiers to purify the air. Lo consiglio sinceramente a tutti quanti. Mi ha risolto un piccolo problema e il fatto che sia un prodotto naturale mi ha soddisfatto pienamente. Il prodotto è davvero ottimo, sia per dolori muscolari che per il decongestionamento delle vie respiratorie. I had already tried this type of oil than other brands, and this undoubtedly the best both as quality than price. Del lago di garda, camaldolesi di bardolino. Lo trovo ottimo in quanto tra le tante proprietà che possiede mi aiuta molto a farmi passare il mal di testa dato che non posso fare uso di farmaci. Simultaneously intense and delicate scent. Davvero un ottimo prodotto, Obwohl ich traurig zu sehen, meine Schwester mit Erkältungen und Halsschmerzen, getestet für mein Weihnachtsgeschenk war ein Korb mit dieses Produkt enthalten und war begeistert! Cream for All Types of Skin. Helianthus Annuus Oil, Ethoxydiglycol, Citrus Aurantium Dulcis Oil, Eucalyptus Globulus Oil, Mentha Piperita Oil, Melaleuca Tea Tree Oil, Camphor, Lavandula Angustifolia Oil, Thymus Vulgaris Oil, Melissa Officinalis Oil, Pinus Sylvestris Cone Oil, Salvia Officinalis Oil, Rosmarinus Officinalis Oil, Citrus Aurantium Bergamia Oil, Pogostemon Cablin Leaf Oil, Cinnamomum Cassia Oil, Citrus Limon Peel Oil, Illicium Verum Oil, Juniperus Communis Oil, Lippia Citriodora Leaf/Flower Oil, Foeniculum Vulgare Oil, Citrus Nobilis Oil, Benzyl Alcohol, Eugenol, Isoeugenol, Citral, Geraniol, Citronellol, D-Limonene, Linalool, Anise Alcohol, Benzyl Benzoate. non ha nulla da inviare al più noto predecessore. Il corriere tutto molto ok. La gentilezza per telefono meravigliosa....cosa dire di più! Superschnell, Gut verpackt. Per quanto riguarda la spedizione rapida come sempre e naturalmente in un imballo a prova di urto e di qualsiasi danno. The product satisfied me very much. I use it mainly for aerosol helps rid the nose and to relieve inflammation of the throat. Ich benutze es für Infektionen Airways, dieses Öl hat mir erlaubt, den Einsatz von Antibiotika zu vermeiden.Lieferzeiten werden immer berücksichtigt. Spedizione sicura e veloce. sia come olio per massaggio ma anche come olio profumato on quel leggero profumo agrumato, EXCELLENT PRODUCT both as a massage oil but also as a scented oil with that light citrus scent. it is the first time that we buy this oil but we have heard of it very well. very satisfied, Olio molto delicato,ottimo per massaggi localizzati ,per dolo retti vari . Ottimo prodotto, profumato e persistente. La spedizione è stata veloce. 4 stars just because I still don't know the benefits. Definitely useful and effective for the various uses indicated; to try and try again to test the best possible therapeutic qualities, Ottimo questo famoso olio dai mille usi, molto buono. Finished the bottle bought at Camaldoli, we found the site Holyart a practical solution (in 2 business days came the parcel), cheap! Ich habe ein kleines weihnachtsdorf bestellt und bekommen. content of the order previously made, I back ordered the aromatic oil because a great product and my dad uses it often when doing physical therapy. L'imballo era accurato? Excellent for massages, also on sore areas (pains cervical, dorsal and lumbar). As a remedy for halitosis: put a few drops of oil directly onto the tongue. Prodotto dai mille benefici ed a un prezzo inferiore alla concorrenza, Great company, I received the product within 48 hours from the time of purchase. Haben auch schon die passende Halskette gekauft. And favolosoooo!! consiglio, the famous oil 31, with a more pleasant and tolerable perfume. Accurate packaging and fast shipping as always. The aroma quite delicate, perfect to add to water in humidifiers to give a slight scent to the environments. Have beneficial effects of great quality. take a saucepan, fill it in half and bring it to a boil; after this, dissolve a spoonful of baking soda and pour 3-4 drops of oil 31. take a towel and use it as a curtain to breathe the vapors of this mixture with your mouth and nose. Sono stata propio soddisfatta del prodotto sia dal punto di vista della quanlità e anche quantità rispetto ad atri competitor ; suggerisco l'acquisto a tale prodotto!! ottimo prodotto, we have been using it for some time, muscle pain, headache, cough and cold, for young and old. E' la prima volta che utilizzo prodotto. Un autentico toccasana naturale per mille usi diversi. Ware wie auf den Bildern. Well-kept items in the packaging! Great product to have home, from declaration I was not sure are in this product only oils, and there are some ingredients that I'm not sure are all natural. Un grazie particolare a Matteo del servizio clienti per essere venuto incontro alle mie esigenze risolvendo un piccolo problema che si era creato. ottimo e versatile prodotto naturale utile in diverse occasioni da tenere sempre in casa. io l ho acquistato per il mal di testa, punctual and fast delivery Reliable seller! Sie haben die maximale Anzahl der vom System zugelassenen Filter ausgewählt. Delicate. Bin mit Holyart sehr zufrieden kann ich sehr empfehlen. Soddisfatto dell'acquisto e dei tempi di consegna, ora basta utilizzarlo! Bitte löschen Sie einige, wenn Sie andere Produkte auswählen möchten. Consigliato a tutti. Highly recommended! believe me that it is miraculous both for the throat, and against coughs and colds. La merce è arrivata in pochi giorni in imballo eccellente. Purchased to do the treatments as I am a holistic massage operator. ne siamo davvero contenti. Courtesy, punctuality and reliability are certainly peculiarities that distinguish your company. Although less aromatic than its more famous (and expensive) "Cousin", its effect is appreciated over time. This oil a very good product, I use it mainly when I need to free up the Airways and f his duty dearly. Consigliato! I haven't tried it yet for massages. Olio fantastico e dalle proprietà curative eccezionali. Very pleasant product, delicate but long-lasting perfume, I use it in the diffuser and for suffigigi. Great product, I highly recommend it. L'ho comprato grazie alle altre recensioni, ero davvero curiosa come sia questo prodotto. Spedizione puntuale. Consigliato assolutamente! Thank you. I use Camaldoli oil 31, in the evening instead of face creams, and it is enough to maintain a smooth and soft skin. Ordine eseguito senza nessun problema, il pacco era intatto e il prodotto è molto buono e dai mille benefici. Keep up the good work. It is a product that I already purchased several times because truly effective. Customer Service il prodotto è di ottima qialità, The shipping was fast and well packaged; the company therefore considered serious and precise; great packaging and expedited shipping as standard holyart. Thank you, E' la prima volta che faccio uso di questo olio , ne ho sentito parlare bene quindi l'ho voluto acquistare, devo dire che per fumenti e per massaggi decontratturanti alla schiena mi ha fatto bene, poi emana un forte odore balsamico molto piacevole a mio parere! Not bad. Very good product, it smell so good and very durable. Un prodotto eccezionale che cura ogni cosa, super, incredibile, ogni persona dovrebbe averne almeno un litro a casa. The company confirms its leadership in the industry. inoltre ne ho spalmato alcune gocce sul collo per lenire i dolori da cervicale. Il prodotto è valido, buon rapporto qualità/prezzo. Excellent product. Terrò a mente per altri acquisti! Ottimo l'imballaggio. Mal bestellt, gleich noch für die Nachbarn. ottimo prodotto consegnato nei tempi previsti. Empfohlenes Produkt! Translate. Not so aromatic aroma releases; where are all these herbs? It is the first time you purchase from this site, the product that you want. 31 Herbs oil can also be poured in the water for a revitalising steam bath and it will decongest the respiratory tract. Danke. Lo uso prevalentemente per il mal di testa massaggiando qualche goccia sulle tempie e .. addio medicinali classici! The scent is really pleasant. Grazie della dritta! excellent quality datutti for the extra listed also for gift idea. Davvero un ottimo prodotto, Although I was sorry to see my sister with colds and sore throats, tested for my Christmas gift, a basket with included this product and was thrilled! Sehr netter und hilfreicher Kundenservice. Die Ware ist genauso wie im Internet beschrieben - einwandfrei. E i ragazzi di Holyart sono carinissimi e funzionantissimi. Ich würde den Shop... Sehr schnelle Lieferung und gute Produktqualität. l'imballo era molto accurato Immediate relief! Lo proverò anche per gli altri usi consigliati. Prontezza e accuratezza nella consegna del prodotto. Recommended, consegna velocissima ! A small negative note that dries fairly quickly that I could not finish the massage shower part having to stop the massage to add more oil. Questo l'effetto su di me, che lo considero quindi un prodotto "angelico". - guter... Sehr guter Kundenkontakt und erstklassiger Service mit kulanten Regelungen im Garantiefall. it is a good product and the quality / price ratio is excellent ... after the application you can immediately feel a pleasant warmth !! Recommended product and Holyart! Habe schon zum 2. Really excellent quality product at a competitive price. The products are exceptional, the packaging amazing. Das Team ist sehr freundlich und hilfsbereit. Super schnelle Lieferung und ich bin mehr als nur... Ich kaufe bei Holyart schon lange und oft ein. Confirm the quality of the products of the old pharmacy of Camaldoli. Il prodotto viene tracciato dalla spedizione alla consegna, tutto perfettamente nei tempi. I was delighted with my order from Holy Art. used for massages, relaxing baths, and to put a drop in humidifiers I am fine. Thank you. Ne ho preso subito 2 bottiglie perché è un prodotto veramente eccezionale e che funziona veramente!...avevo un forte dolore al braccio destro da più di un mese che non mi permetteva di usare quasi più neppure la mano per i forti dolori ai muscoli e ai tendini nel prendere anche la più semplice cosa...sono bastate poche gocce di quest'olio veramente "miracoloso" che nel giro di due giorni ho ripreso ad usare braccio e mano senza più alcun fastidio. Soffro di cervicale e mi aiuta a sciogliere l'irrigidimento muscolare. 52014 CAMALDOLI (AR) Spedizione veloce: arrivato da un giorno dall'ordinazione. Prodotto molto buono, ha un profumo buonissimo e molto duraturo. This oil is really good, especially for the first symptoms of the common cold. Ho fatto bella figura e sono stata utile. grazie. grazie, excellent, shipping, packaging, service, professionalism, don't expect a everything ok. In short, I love it and, among other things, if they use a few drops then takes a lot of time. Sehr schnelle, zuverlässige Lieferung, Verpackung sehr gut. As a natural anti-wrinkle remedy: put a few drops of oil onto the palm of your hands and lightly massage on the face. la spedizione come sempre impeccabile, il prodotto usato personalmente e anche regalato agli altri ottiene gli effetti che descrive, shipping as always impeccable, the product used personally and also given to others obtains the effects it describes. Sehr gute... Tolle Service, Beratung am Telefon einfach ausgezeichnet, da ich mit online Bestellungen... Ware, Qualität, Lieferzeit, alles bestens A beautiful work of art. Io lo uso nel diffusore aromatico. Giudizio pienamente positivo. Thank you all very much! To warm up your muscles: massage the muscle area with a few drops of 31 Herbs Oil. ordered the product on Sunday and Tuesday morning was already at my house the courier. La spedizione veloce e l'imballaggio perfetto. Spedizione veloce e imballo accurato. Spedizione puntualissima. Consiglio vivamente ad interessati. Il migliore che abbia mai provato. *. Codice Min. Inoltre anche i saponi in omaggio sono di buona qualità. And the guys at Holyart are cute and funzionantissimi. La consegna è sempre rapidissima e l'imballo accurato protegge il prodotto nel migliore dei modi. Hanno effetti benefici di grande qualità. Fast shipping, very secure packaging! Meine Mutter hatte immer... Das Holzkreuz ist wunderschön und sehr hochwertig verarbeitet. Ich kannte bereits die Abetol, die nichts ändert, aber ich muss sagen, dass dieses Öl wirklich nützlich und vielseitig ist. Good packing. Manuela L. Olio insuperabile per massaggi. Ottimo olio essenziale estremamente versatile e utile per diverse "emergenze". Ware wurde schon früher und... von Auftragserteilung bis zur schnellen Auslieferung, Ho voluto provarlo e sono rimasto soddisfatto al 100%! Il prodotto mi sembra ottimo, adesso devo provarlo essendo la prima volta che l'acquisto. Produkt, das nicht fehlen in Ihrem Haus darf. The oil is excellent for pre-and post-workout massages and massages (for my son); I'm using it for neck pain! Anche il sapore è gradevole e non eccessivamente forte. Excellent product very useful in case of neck and back tension. Top Qualität zu top Preisen. This oil is a panacea for many properties, my daughter loves it, but it is the first time I buy it from you, my daughter bought one of another brand ... congratulations because yours costs half! Kundenservice Vielleicht mein Fehler. I am very pleased with the purchase and would recommend it. Use this product for back pain. To use to relieve headaches. Ottimo olio essenziale estremamente versatile e utile per diverse "emergenze". 2 giorni lavorativi è arrivato il pacco), conveniente! Nicht auf die Schleimhäute oder in die Augen bringen. - Nessun problema All perfect. I used it to rub it on the back of my mom who had severe pain. Prodotto che non dovrebbe mancare mai a casa.Lo uso molto per i dolori muscolari e per le inalazioni funziona veramente. For this reason it is also ideal to be used in the bedroom, especially in winter, and it will help you breathe in case you have a cold when used on a tissue. Great product and very satisfied from order to delivery with a careful packaging. It can be used before physical activity to warm up the muscles, and/or to relax the muscles after the workout. Thank you. Ich bestelle regelmäßig dort Kreuze aus Olivenholz, die sehr hochwertig sind, bei einem guten... Ich bin sehr zufrieden. Delicato. Ora Holyart mi da la possibilità di sperimentarle. Buon profumo, ideale per massaggi.

olio monaci camaldolesi

Tramonto 1 Dicembre, Santo Patrono 2 Settembre, San Martino Di Castrozza, I Mesi Dell'anno In Inglese In Ordine, Il Piave Mormorava Testo, Buon Onomastico Sergio,