Piccerè, quanto è grande st'ammore pe' te. This song is by Daniele Pace and appears on the album Vitamina C (1979). Quando te veco passà me sento tutto 'o sole dinto 'o core. Chords for PICCERE' - DANIELE PACE (con testo). [G# F# D Bm A Em G B F#m G#m C#m C# D#m E D#] Chords for PICCERE' - DANIELE PACE (con testo) with capo transposer, play along with guitar, piano, ukulele & mandolin. Dint'a 'na varca sula, e doce, doce doce fa l'ammore. Nando Mariano Ma tu si n'ata cosa By Gianluca Pastucci, Shampoo - Si 'e llave tu (Beatles-Cover-She loves you), ANGELICA MARIA "POR QUE NO FUI YO TU PRIMER AMOR", Shampoo - 'E zizze (Beatles-Cover-Day Tripper), IO,TU E LE ROSE Orietta Berti ( I,you and roses), La piu' bella CANZONE napoletana che ha un senso il mio..wmv, Ida Rendano ft. Ivan Granatino - Vicino 'e sentimente, Dicitencello vuje - Sud58 ( cover ) @ Napoli Prima e Dopo, Yesterday By Apple Shampoo (Cover The Beatles), Show the world what you are playing with ChordU. Sarrà che sì, sarrà che no, ma tu si... Piccerè, tu si bella e si fatta pe me. View credits, reviews, tracks and shop for the 1980 Vinyl release of Piccere' on All contents are subject to copyright, provided for educational and personal noncommercial use only. Piccerè, quanto è grande st’ammore pe te, quando io te veco e passà me sente tutto o sole dinto o core, Piccerè, te vuless 'na vota pe' me. Sarrà che sì, sarrà che no, ma tu si.

piccerè daniele pace

24 Maggio Segno Zodiacale, The Fork Codice, Ela Nome Significato, 10 Novembre Segno, Buon Onomastico Vincenzo, Dermatologa De Angelis Anzio, Cosimo E Damiano De Medici, San Pasquale Baylonne Protettore Delle Donne,